friidaasofiiaa.blogg.se

2015-06-06
12:42:07

40 årskalas !

Igår fyllde min kusin 40 år så då blev det kalas :) var där under dagen och hjälpte till lite och sen var det fest .

Perfekt väder var det ju hela dagen också, men vi satt i partytält så det var ju lugnt ändå om det inte hade varit det.

Mycket trevlig kväll :)

Idag har jag semester och det är en jäkla tur för jag har bara tagit mig från sängen och till soffan än så länge... Men snart får jag sätta fart för jag lovade igår att jag ska vara chaufför åt brorsan ikväll. 

Fast då är det ju bra att jag slappar nu ifall det blir sent för imorgon jobbar jag igen så kan ju sova ikapp innan eller så ;) haha 

Tror jag ska sova en timma till!! 
Eller äta något... 

Ha en fin kväll, det ska jag ha :) 
Bakomrattenpåengammalmerca 😎👌🏼
Kommentarer:
2015-06-06 @ 14:28:13
#1: Mirja

Ja som tänkte höra om du ville komma hem o äta ikväll 😜

2015-06-07 @ 21:45:55
#2: Frida

Åh, det hade jag gärna gjort annars , men vi får ta det nu under semestern 😄

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: