friidaasofiiaa.blogg.se

2015-06-22
22:22:32

Midsommar!!

Fredag kväll efter jobbet cyklade jag till Mirja och Christian och tog några cider , trevligt det :) och många roliga saker sägs alltid också barkar det lite ;) haha. 

Cyklade hem vid 2 tiden, gick ut med aila som sov här för på lördag morgon kom Martina direkt efter jobbet :) vi åt lite där på morgonen och eftersom hon skulle sova efter nattjobb så tog jag och aila promenad. Först fick vi med mamma och när jag följt henne hem så gick jag till Zara så vi tog en tur :) blev en rejäl tur :)


Haha bra att gå så långt, hade ont i fötterna sen, men det kändes inte under kvällen. 

Hem och väckte Martina, gick och handlade, hem och gjorde mat och sen satte vi oss på balkongen och åt och slappade :) sen blev vi sittande där några timmar ;) 

Tills det blev in och göra sig iordning inför kvällen :) 


Vi drog iväg och gick till Thomas och Marie på förfest som var lika trevlig som alltid :) 
Grabbkort!


Å sen blev det parken när fintaxin kom :-) 


Det var fruktansvärt lite folk på parken i år, men folk å prata med fanns det :)  när vi traska hemåt fick jag världens huvudvärk så det va gött att komma hem å sova :) 

Rolig helg :-) 

Igårkväll kom barnen hem igen <3  idag började fotbollsskolan så denna vecka består av fotboll :) 
Var jämt liiiite blött idag ;) 



Kommentar:
2015-06-24 @ 10:47:19
#1: Mirja

🙈 de har väll aldrig barka för oss 🙊😂😂😂😘

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: