friidaasofiiaa.blogg.se

2015-06-03
22:38:00

snart sommar

Blev inget badhus imorse kan jag säga, trött! 
Mötet blev inställt, så då drog jag och jobbade några timmar tidigare så fick ihop lite mer timmar än jag skulle ha idag, gäller att jobba på så man får pengar nu när man ska vara föräldraledig 3 veckor ;)
 
Var ute och gick förut, blåste massa, men det var varmt! Nu kommer värmen ska ni se =)
 
Julias dagar försvinner ju när hon blir 8 så bäst att ta ut så många man kan istället för att FK får tillbaks dom, är ju Julia som ska ha nytta av dom och det får hon nu när hon får ledigt hela sommarlovet =)  Bra det, det är egentligen E:s dagar för mina var ju slut för längesedan.Dåligt det där att dom delar upp, är ju ändå barnet som ska ha någon av sina föräldrar hemma så är väll bättre man bara tar den som vill ta ut dom? (Tycker jag bara för att mina är slut såklart, hehe)
 
Är iaf en vecka kvar tills jag går hem ( jo typ då, men ni vet väll hur jag ä, äh, kan ju jämt jobba där å där då iaf... MEN det är bara första lediga veckan jag ska in och jobba två dar och sen ska jag vara ledig tills vecka 28 är slut.
 
Ska bli så jäkla skönt att vara ledig och bo här, kan bara gå här hemma och rota och ha oss, ta cykeln ner och bada å så.
 
Nej, nu får det nog bli natten här. 
God Natt på er.
Kommentarer:
2015-06-04 @ 22:56:56
#1: Karolina

Nice blogg:) Sitter still vid datorn några minuter;)
KRAM

2015-06-05 @ 07:27:11
#2: Frida

Haha gött att höra att du sitter still Karolina :) men efter helgen kan du börja sakta ner igen ;) kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: