friidaasofiiaa.blogg.se

2015-09-07
19:45:55

Enköping, Leos och Mariebergsskogen

Jag och barnen var i Enköping i somras och hälsade på syrran med familj :), hon har fått jobb där, det är lite blandat om vad jag tycker om det ;)
Helst ska dom flytta hem, men är glad för hennes skull eftersom dom stönas med att bo kvar.
 
Det var en trevlig tr i alla fall, barnen varvänner första kvällen och fm efter så det var ju framsteg. 
 
 
 
Var på Leos lekland med Mirja & Christian och barnen, uh vilket bra ställe. Gillar Leos jag, men tycker inte om dom där grejerna med gummiband som man kan ggå upp eller ner ller över, fy.
Både barn och vuxna har roligt, det är bra det.
Åkte den där kanan som går rakt ner, fy va läskig.
 
 
 
Sen var det "en bra dag" en dag för barns bästa i Mariebergsskogen där det var olika aktiviteter för barn och massa som var där och sjöng å så, en rolig heldag blev det där :)
 
 
 
Nu ska jag ut och gå med Mirja och Lisa .
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: