friidaasofiiaa.blogg.se

2016-02-01
21:37:47

Tandläkaren

Slutade lite tidigare idag då Julia skulle till tandläkaren och kontrollera lagningen på tanden hon slog ut för ett år sedan.

Det såg bra ut så det var ju skönt 😊

Hon skulle tillbaka till skolan egentligen men Viggo sa att han hade ont i magen så vi åkte hem, hon hade bara hunnit vara där 45 min till så får höra imorrn vad hon missade.  
När vi kom hem sa han dock att han bara hade skojat då 😏 lurig den där pöjken. 


Vi åt tacos och sen blev det gympa för Julia , medans hon var där klippte jag Viggo och sen blev det kvällsbestyr å bokläsning och sen somnade dom fort :) 

Nu är det bara två dagar kvar tills jag tar helg, ska bli gött faktiskt å få gjort något här hemma 😄 

I februari blir jag hemma endel, får ha max 40 komptimmar sparade i slutet av februari och jag ligger på + 74 så det blir att ta ut dom 😊✌🏼️

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: