friidaasofiiaa.blogg.se

2016-01-04
22:00:56

Snöskottning och bodybalance

Vaknade rätt tidigt idag eftersom jag sov innan klockan var 21 igår. 

Gick runt å grejade lite, åt frukost, och svepte några kaffekoppar på det. 

Tänkte gå till Ica, men när jag kom utanför dörren och såg all snö som hade kommit inatt och låg helt puderlätt kunde jag inte låta bli. 
Det var bara att hugga tag i snöskyffeln och börja skotta .

Tycker om att skotta snö när man inte har någon tid att passa, det är rogivande ,  man blir varm och svettig på ett skönt sätt och kylig frisk luft , fantastiskt! Efter jag skottat klart här så fortsatte jag upp till grannen så efter 2.5 timme snöskottande så blev det kaffe och striing hemma hos grannen :) 





Hem, slängde i mig lite mat , hämtade upp Mirja och vi begav oss till Hälsokompaniet för ett body balance pass, skönt för kroppen det. 

Blir natta nu, möte 7.30-12 å sen jobb 13-21 imorrn , också är det tänkt ett gympass innan mötet, får se hur det går med det ;) 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: