friidaasofiiaa.blogg.se

2018-06-09
03:29:43

Skolavslutning 2018

Imorse när jag slutade jobba så blev det hem och göra sig själv och barnen redo för skolavslutning.

Först var det Julia som gick ur, många elever som bjöd på många fina sånger innan dom glade gick ut för att starta sitt sommarlov ☀️

(null)

(null)

Kastade oss iväg på Viggos avslutning och kom in precis när dom skulle börja sjunga så även där fick vi höra många låtar innan även han fick gå på sommarlov.
Tyvärr fick jag inga bilder på honom, men vi överlever nog ändå 😉

Tänk att dom börjar åk 3 och 5 till hösten, det går så fort allt, mina små ❤️ börjar bli stora  och samtidigt som det är härligt att se dom bli äldre så är det allt lite jobbigt också. 


Jobbar nu och när jag går av om några timmar blir det hem och göra oss redo för poolspel i koppom , Viggo ska spela sin första fotbollsmatch så det kan jag ju inte missa för att sova. 

Tar lite på energin att ställa om sig från hemmalivet till jobblivet, speciellt nattjobblivet som jag absolut inte är van, så min sambo får ta lite mer skit än han borde dessa dar, men vi får hoppas det går över nu bara jag kommer in i detta och får lite rutin på när jag ska sova och sånt .

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: