friidaasofiiaa.blogg.se

2018-03-19
09:21:02

Ny vecka

Ja, måndag och ny vecka. Barnen ska till sin pappa idag, men Viggo stannar då dom ändå ska tillbaka hit på onsdag igen och han har ju lite svårt för förändringar. Får se vart han vill imorgon för han vill ju såklart träffa sin pappa också och det blir ju lite länge med tre veckor ifrån varandra. 

Ebbe ligger inne och sover, hundarna har fått mat så jag sitter ute en stund så rossy får springa av sig i hägnet, vågar inte riktigt gå in och lämna honom ute för öppningen är lite kass så jag är rädd att han springer ut och det har jag ingen lust med att han gör, bilarna kör ju inte direkt sakta på vägen här bortanför 🙈 

Jag får väll ta in både mig och hund snart så man får lite gjort här. 
(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: