friidaasofiiaa.blogg.se

2016-01-31
21:18:14

Bodyjam

Japp, idag blev det att prova bodyjam, som är ett danspass.

ja jäkel va snabba rörelser det var och jag hängde inte med på allt, men efter några gånger kanske det går lättare ;) 
Det var roligt iaf och helt slut blev jag.💃🏻

Nu kom jag på idén om att läsa om passet, detta var jag på : 
BODYJAM™
En explosion och fusion av den senaste musiken och danstrenderna. Släpp loss till ett pass med mycket attityd, höfter och ”coola moves” där Du samtidigt får effektiv konditionsträning! Kan det bli bättre?



Tur jag inte läste det innan. Då  hade jag nog inte vågat gå ;)
Sen blev det palmviken för att storhandla så nu har vi mycke mat hemma jag å barnen som kommer imorrn :-) 
Uh va gött det var att få äta igen, var ju blomkålsgratäng med blomkål , spenat och keso till lunch men när jag handlade nu på kvällen köpte jag med grillad kyckling och gjorde sallad till 👌🏼😋
Idag blev jobbdag 7/10 gjord så det går mot ledighet . 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: