friidaasofiiaa.blogg.se

2015-07-09
22:51:28

Semestern snart förbi.

I helgen var jag ute både fredag och lördag ihop med Goa brudar ✌🏼️. 
Var på bryggan , lördagen bestod av väldigt mycket dans , buggade så jag var helt snurr å svett :) trevligt trevligt 😄

Söndag va slappardag på hög nivå, jag och Martina satt på hennes balkong hela dagen, hemkörning på pizza å bara slöa, dä va Perry söndag 😊


Fick med mig barnen hem igen och det känns att jag snart haft dom i 5 veckor... Ojoj dom bara bråkar , Julia är som en tonåring och Viggo retar upp henne allt han kan. Har aldrig varit så sliten som efter denna semestern , haha låter hemskt, men dä ä sant 🙊🙈. 

Tisdag så var vi ute på cykeltur jag och barnen, plockade smultron 

Vi åkte även ner till mormors sommarstuga i lerviken så där hittade dom blåbär



Sen så sov Julia över hos Zara så hon hade haft en kul kväll med alla barnen där :-) . Jag och Viggo var hos Mirja och Christian och grilla å barna lekte till efter 21 :) 


Igår var jag och barnen upp till mangskog och hälsade på barnens farmor och farfar , fick oss god mat och efterrätt :)  barna sov i bilen hem så det va full fart till sent igår. Mirja, Billy och Texas var här och lekte en sväng under kvällen också :) 

Idag kom kusinen Therese och hennes pojk Simon och hälsade på, väldigt trevligt :) vi har väll typ bara setts på begravningar de senaste 10 åren 🙊 . Det var på tiden att ses å stri lite :)  barnen lekte bra med Simon så dom längtar tills vi ska dit och hälsa på nu ;) 

Tidigare under dagen skulle jag få ut ett bord från ena rummet nere och in i garaget men det gick inte igenom så fick lyfta av dörren för att kunna lirka in detta bordet och krångla.
Fick in bordet i garaget till slut, men dörren var det värre med, vette tusan vad dörren ä gjord på för jädrar va tung. 
Svetten rann och jag höll på en halvtimme, fick ge upp till slut så ringde hit pappa ikväll så han fick hjälpa mig, tog ett tag när vi va två så det var ju en jädra tur jag gav mig tidigare ;)   Blev mycke utrymme i rummet innan garaget nu iaf så det va Perry det :)

Snart är semestern förbi, helgen kvar och sen drar vardagen igång , blir nog jobbigt att komma upp på morgonen för vi har lixom ändrat dygnet lite ;) 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: