friidaasofiiaa.blogg.se

2015-06-02
23:33:08

hokus pokus

Gillar sånt därhokus pokus grejs. Köpte mig ett energiarmband en dag för jag är så slut i kropp å knopp så jag va tvungen att ta tag i detta. 
Kanske bara inbillar mig att det blivit bättre med både energi och sömn, men om det bara är inbillning så är det ju bra ändå, för det hälper ju ändå i så fall om det vore så ;)
 
Börjat äta järntabletter och rosenrot också, uh så bra grejer. Älskar hälsokost och sånt.
 
Älskar mina barn, det där med barn är också lite hokus pokus. Ett par ägg å lite spermier på det och det blir två så underbara ungar, jora, det är magi det <3
Fantastiskt hur det fungerar lixom,men nu ska vi inte gå in på det för nu ska jag lägga mig och sova innan möte på fm imorrn och sen kvällsjobb.
 
Tänkte simma imorgon innan mötet,meen får se om jag stannar i sängen så länge det går istället.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: