friidaasofiiaa.blogg.se

2015-11-23
00:22:32

Söndag

Söndag-jobbhelg, men semesterdag.

Jepp, tagit semester söndagarna jag jobbar och har barnen fram till jul så idag har vi varig lediga.

Haft sovmorgon hela helgen, skulle kunna haft iaf om inte det hade börjat tjatas om frukost 6.15 på lördag och 6.30 idag... Och nu är helgen över så nu blir det upp vid 5 igen. 

Nästa gång jag är ledig ska jag sova läääänge, ska nog ha en ligga i sängen typ hela dagen dag då! 
Känner jag just nu iaf ;)

Igår blev Julias rum helt klart så nu ligger båda barnen och sover nere. 



Idag har barnens farmor och farfar varit här, trevligt det :) 
Vi var ute i snön och solen, härligt! Så fint nu när det kommit snö ❤️.

Efter det kom en kompis till Julia och hennes mamma så det har varit en trevlig dag. 

Ska upp tidigt , men kan inte sova. 
Har må bra dag för lss i två dagar nu så jag ligger och funderar på hur allt ska gå ihop, men det löser sig väll imorgon ;) annars får det väll bli som det blir.

Försöka tänka på annat och sova, annars lär det bli ännu rörigare imorgon om man inte sovit ;)

Natta påssä ! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: