friidaasofiiaa.blogg.se

2015-09-02
21:41:17

Sommar 2015

Oj, vilken sommar det har varit, fantastiskt rolig,.
 
Jobbat massor, haft barnen varannan vecka och mellan det har det hunnits med en massa fester som varit svinkul. Hade ju fest här när jag fyllde, vi kom på det på en annan fest så det blev berga festivalen och det var då fest. Jag skulle jobba heldag, men dom hade att planerat så vid 17 körde dom på jobbet hem mig och önskade en rolig kväll =)
 
 
Det barkade lite kan man säga... Några roligheter och några tråkighter kom fram, men vi dansade och sjöng å höll igång till 7.30 på morgonen. Dom andra i Glava tyckte det var roligt för det var längesedan det va sån fest som hördes så väl, hmm. Men 2.30 tog vi in alla högtalare så då hade folk fått sova i alla fall :), tur det var positivt ändå.
 
Så var vi på packmopedsturnen, på brygga på  rosenström och sen var det en dag på hamnfesten och sen krftskiva hos Mirja och Christian, å den festen är vi mest glada över att alla överlevde... Alla får lixom igång varandra å det hittas på massa grejer jämt, men när det får komma ambulans å hämte den ena å andra blir blåa med ryggont å lite sånt så är det nog dags att lugna sig lite . Mään det är då inte alla som bjur på fritt fall på kalas inte ;)
 
 
 
 
 
Japp, en riktig festsommar blev det , skrattat å umgåtts med massa härliga folk :)
 
  
 
 
 
 
 
.................................................................................................................................................................
 
Viggo har börjat förskoleklass så nu har jag två skolbarn, känns konstigt.  Gått med på att byta vecka har jag gjort för nu blev ja för sleten på detta. Haaha å nu har ja ångest för att ja ä så jävla mesig å inte bara skiter i det å säger NEJ, men men, så ärrä.
Får skaffa en riktigt bra bil när man ska hölle platta i matta i vinter så man hinner för denna vägen ä ju jämt bara is ibland å ska jag åka den 4 ggr/dag gäller dä  å hölle sig på vägen.  ( Ja ra, jag ska köra lugnt när barna är med)
Kanske ä nu drömmen slår in som jag har varje vinter - krock mä en lastbil å dör, haha lika rädd varje vinter när jag möter en.
 
 
Jag och barnen har även varit i Enköping och hälsat på syrran med familj :)
 
Var på Leos Lekland och sen en bra dag i Mariebergsskogen, men det skriver jag om en annan gång :)
nu blir det natta, upp och jobba imorrn :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: