friidaasofiiaa.blogg.se

2016-01-24
08:36:30

Helgen

Igår hade det gått 48 timmar så efter lunch gick vi till Ica och köpte lördagsgodis. 

Blev lite hemmaträning igen också :)


På em tog vi sparken och åkte till mamma och pappa där vi fick oss mat, gick fint att få plats på sparken alla 3, men jag var jäkligt svett när vi kom fram då det bara är uppför dit, men hem gick det undan :-) 


Joel kom hit så vi spelade mario innan det blev sängen för barnen .


Såg på Nyhetsmorgon i fredags, det var om gta då en lärare reagerat på att små barn "leker gta" i skolorna.

Alltså, jag förstår inte hur folk inte kan fattata att barn inte ska spela  spel där dom slåss eller krigar å så,  tror dom det är normalt att barn lär sig slåss, döda och gå på strippklubb??  Det är farligt för barn att spela sådana spel då dom tar efter å det är ju gött å se att många vuxna reagerar och att det inte bara är jag som ä " så jävla drölig" !!
Finns orsaker till att det finns åldersgräns på saker. 

Viggo pratar ofta om gta å att han ska spela det och att det är så coolt , 
Å jag känner hur det kokar inom mig , medans jag andas djupt och förklarar att barn inte ska spela sånt... 


Nej, nu ska jag göra frukost här ! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: