friidaasofiiaa.blogg.se

2016-01-29
13:35:28

Sista dagen...

Kan ju säga att jag hade rätt om att träningsvärken var värre igår, kändes typ som att man hade blivit överkörd när man försiktigt rullade ur sängen ...

Men idag är det bättre så 5.35 åkte jag och hämtade upp Mirja och in till Hälsokompaniet för ett spinningpass och sen bodybalance därefter. 
Träningen ger ju inte så vidare effekt eftersom jag inte äter, men det är i alla fall jäkligt kul så den ger mig glädje :-) å ihop med Mirja blir det ju inte sämre direkt 😄

Blir sista dagen med vitaminfasta idag istället för imorrn,  det är två dagars upptrappning med mat som jag vill ha gjort innan barnen kommer hem , också är jag bra sugen på att äta något också ;)

Var på 85 årskalas hos pappas moster igår, det var jobbigt det att sitta bland all mat och tårtor så jag tänkte ge upp när jag kom hem, men så tänkte jag att klarade jag att sitta där så klarar jag att ett dygn till, och det gör jag.

Sen blev det upp till mamma och pappa så jag och brorsan firade pappa också för han fyllde också år. 

Bytte gardiner i vardagsrummet igår , det var enda rummet jag hann, men dom andra får jag hinna med under nästa vecka ;) 


Nu ska jag dra iväg på jobb :) hade gött!



Kommentar:
2016-01-29 @ 21:57:00
#1: Mirja

❤😘

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: