friidaasofiiaa.blogg.se

2016-01-20
22:08:46

Vab

I måndags var det dags för Julia att gå på gympa, Viggo ville åka skridskor så medans Julia var inne i en gympasal så var vi utanför i -17 och jag trodde jag skulle frysa ihjäl 😂. 
Viggo tyckte dock att det var skönt ute...

Jag sprang fram och tillbaka å hoppade och höll på , men efter han åkt En timme så satte vi oss i bilen med full värme i tio minuter innsn Julia kom. 


Igår han. Vi bara äta middag/kvällsmat efter jobb och fritids innan det var dags för nattning av barn , mysigt att ligga och läsa böcker. 

Viggo håller jag på att läsa Emil i Lönneberga för och för Julia läser jag Saltkråkan . Läser ett kapitel och sen sätter jag på någon berättelse och då brukar dom oftast somna fort :) 

Idag på jobbet så sa jag att jag har inte haft vab på jättelänge, tog väll en timme innan Julias fröken ringde och sa att Julia var hängig och hade ont i magen.

Iväg och hämtade barnen och drog hem, sen kom magsjukan, skönt att vi kom hem innan.  
Får väll se om jag och Viggo klarar oss. Jag gick iaf ändå på helg idag så blev bara en halv vab dag ;) 

Vi har kollat på filmer hela dagen typ och bara slappat, men barnen sover sen ett tag tillbaka och det ska jag också göra snart . 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: