friidaasofiiaa.blogg.se

2016-01-27
21:21:22

Vitaminfasta

I måndags började jag med vitaminfasta, dricker plommonjuice till frukost, en grönsaksjuice och fruktjuice till lunch och grönsaksbuljong till middag. 
En jäkla massa örtte däremellan också ;)

Det är en reningskur för kroppen så man blir av med slaggprodukter och blir piggare . 

Dag tre nu och ska hålla på tills på söndag, men på söndag får jag äta två mål med fil och bladmyssli + lite bär :) ska bli gött 😂


Lite trött och huvudvärk ( får ju inte dricka kaffe!!! Det är det värsta det) 

Snart är jag sö ren inombords å pigg sö härräguuud alltså 👌🏼


Igår var jag och Mirja iväg på step & power pass, kan ju säga att jag har så ont nu av träningsvärk så jag har lite ångest inför morgondagen, dag två brukar alltid vara värst.  
Känns att man gjort något iaf ;) 

Imorgon går jag in på jobbdag 4/10 så nu ska jag ta natta. Tillbaka på att jobba typ jämt när barna inte är här 😉✌🏼️💪🏼
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: