friidaasofiiaa.blogg.se

2016-03-05
09:19:37

Sportlov

I måndags åkte jag, mamma och barnen till Karlskoga och lekte en heldag på Boda Borg , roligt ställe :) 



Har inte varit där på typ 20 år, inte en enda bana som var sig lik. En bana består av 3-5 rum så vi klarade många rum och klarade två hela banor så två stämplar fick vi :) 

Var ju endel läskiga banor, men barnen följde med även om vi kröp genom mörka tunnlar och läskiga ljud.






Efter några timmars lekande åkte vi hem lika trötta alla fyra :)

På tisdag morgon väcktes jag av telefonen och det var chefen ,så fick ringa fritids å fixa så barnen fick komma dit trots ledig vecka, det var ishallen så fick snabbt packa massäck å iväg till fritids och jobb. 

Onsdag så hade jag apt mitt på dagen så tog med barnen till stan och sen fick mamma ta med dom tillbaka. Dom lekte med grannarna lite högre upp i tjärnebacka så jag och barnen följde med hem till dom när jag kom tillbaka :)

Torsdag så hade vi med en kompis till Julia till badhuset innan pingisen . Martina och Lukas var också med och badade så det var full fart i bassängen .

Martina kom hit på torsdag kväll och sov över så på fredag morgon var det lätt att få med barnen ut eftersom det var en hund med också ;) 




Sen blev det att hjälpa till med flytt och eftersom jag inte kan vänta med saker så typ tvingade jag på henne en kärra på macken så vi kunde köra alla stora saker också ;) så nu kom dom in i nya lyan en dag tidigare å har alltså en extra helgdag att hinna greja iordning lite ;) 



Ja, det var denna veckan det :-) 

Blir nog lugn lördag och söndag . 


Lilla Vide fyllde 4 år under veckan också <3  pratade med dom på FaceTime iaf ;) 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: