friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-15
10:23:50

Alla hjärtans dag

Igår var det ju alla hjärtans dag, jag fick pengar av Micke för att jag skulle åka och handla så jag köpte med tulpaner till mig själv 😉😆


(null)

 Julia köpte sig hårfärg så det blev att testa igårkväll, jag har tyckt att hon är för liten, men jag tror att jag själv färgade håret i 5:an första gången typ och håret sitter ju kvar. 
Det blev bra i alla fall, dock har hon ju långt och tjockt hår så vi hade nog behövt två paket färg så vi behöver nog göra om en gång. 

Idag ska hon iväg och klippa sig så vi kan ju färga till helgen igen 😊 eller ikväll för jag är ju inte så bra på att vänta med att göra sånna grejer. 

(null)

Viggo har varit trött och ganska sur denna veckan så idag fick han vara hemma och vila så han ligger i badet och äter frukt, kan behövas en vilodag även när man är barn.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: