friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-13
10:55:29

Ebbe

23/9-17 kom lilla Ebbe till världen ❤️ 
(null)

En kille på 3345 g och 50 cm lång som växer så det knakar 😍

(null)

(null)

Planerna på singel förevigt ändrades dagen jag träffade Micke , jag blev förvånad själv över att det kunde kännas så bra direkt, sen gick allt väldigt fort, jag och barnen bodde ju i Glava, vi flyttade till en lägenhet i stan och där bodde vi ca 4 månader innan plusset visade sig på stickan , uppsägning av lägenhet och flytt hem till Micke och Joline . 

Blev rörigt för barnen såklart med så mycket förändringar på samma gång ( två flyttar, bebis, bonussyster och bonuspappa ) 
Blev väll iof stor förändring för oss alla, men nu har nog alla landat och man börjar känna lite ro.

Micke har ju fått stå ut med graviditets och amningshormoner nu direkt och det verkar ha gått bra 😉 mitt humör skiftar ju värre än jag vet inte vad, men snart sover nog lillen bättre så då kanske humöret jämnar till sig (förhoppningsvis).  Jag står knappt ut med mig själv med alla mina humörs toppar och dippar , gråter,skrattar älskar mitt liv, hatar mitt liv, alla dessa olika känslor på en och samma timme 🙈

Det har iaf varit väldigt många fina dagar så det räddar ju endel , bara man kommer ut lite så känns det bättre och man blir piggare , å det är så jäkla fint här 😍

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: