friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-23
14:57:52

Frisk luft ❤️

När det var dags för fm vilan så tog vi oss en promenad så mamman fick röra lite på sig och Ebbe fick sova, sover bäst i vagnen på dagarna.

Det var en skön promenad och jag hann med att prata med tre olika personer så jag hade "sällskap" hela vägen 😄

(null)

(null)

Hemma igen blev det kaffe 👌🏼
(null)


Gjorde lite lunch och det kom en kompis på snabbt besök, men hann bjuda på lite mat i alla fall 😄

Det var ju dags för en andra sovstund och passande nog så kikade solen fram så det blev att gå ut med vagnen igen , fast denna gången stillastående då jag satte mig på trappan , läste lite, åt lite godis och sen pratade i telefonen igen 😊
Tror mina vänner kommer bli lättade när jag börjar jobba igen så dom slipper nån som ringer och pratar flera timmar såfort dom är lediga 😂 eller så kanske jag får fundera ut nån mer att prata med  och inte bara ringa till Mirja och Karolina varje gång 🤔.

Det var i alla fall skönt där på trappen, ända tills solen gick i moln och himlen ändrade färg från blå till grå...

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: