friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-22
19:12:18

Mysdag

Hände inte så mycket idag , vi har inte ens varit ute och gått. 
Tog oss en sväng till Ica och  mötte sen Julia vid skolan då hon ska på neondisko imorgon så hon fick ta kläderna som jag hade för ett par år sedan på 80 talskalas 😅
Då såg jag ut sådär 👇🏼😆
(null)

Viggo ska på discot han också, men det blir nog inga färgglada kläder för honom 😉
Jeans och huvtröja är hans grej.

Fast iof, det med färg ... När det var halloweendisko så var dom hos mig, jag kollade plånboken innan han drog, men det visade sig att han hade smugglat med sin 500 lapp. 
Han var killen som det lös mest om när jag kom in på discot och skulle hämta honom, han hade nämligen köpt sådana där lysande armband för hela pengen 😱, slöseri tyckte jag, men han var nöjd... sen såg han dom på dollarstore, där hade dom 10 pack för 20 kr 🙈
Jaja, förhoppningsvis händer det inte igen.



Resten av dagen har vi mest myst jsg och Ebbe ❤️

(null)

Gjorde köttfärsbiffar och vitkålsgratäng till middag idag , det var supergott 😍😋

Nu blir det nattning här för jag tror denna lille kille börjar bli lite trött.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: