friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-25
19:58:07

Solig dag och blixtnedslag ⚡️

Vilken dag, vilket väder 😍

Vid morgon/fm vilan för Ebbe så gick vi ut så han fick sova i vagnen , jag passade på att skotta bort snön som fallit inatt och sen satt jag i solstolen i solen och drack kaffe, så skönt 👌🏼
Pratade med Mirja samtidigt också så då blev det lite roligare 😄

(null)


På em vilan så tog vi promenad så han fick sova, bäst att passa på de dagar man orkar sig ut ( jag kan va alldeles för lat ibland och inte orka , eller ibland , det händer rätt ofta 🙈) fast jag mår så mycket bättre om jag tar någon promenad / dag. 
(null)

Sen kom två av de andra barnen , dom kom idag istället eftersom det är sportlov 😄
Man längtar som tusan när dom inte är här, och man blir så glad när dom kommer, men så plötsligt är det som att blixten slår ner. 

Vet inte vad det var eller vad som hänt men det slog helt runt för Viggo och det har det inte gjort på länge. 
Bara massa fula ord och stampa på telefonen. 
Han fick gå upp på rummet där han kasta grejer, rev sönder och boxade sönder en tavla med bild på sig själv och skrek att han hatar sig själv och han har adhd å är CP?? 

Jag sa att för det första är CP skada något man har, inte något man är, sen fortsatte aggressionerna ett bra tag, men nu sover han äntligen oh jag hoppas den vanliga Viggo kommer tillbaka under natten så det blir en bra dag imorgon 🙏🏼
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: