friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-21
11:18:09

Sömn

Jag vet, jag tjatar mycket om sömn , att inte få sova, men det är en stor grej i mitt liv just nu 😂 
Efter två veckor med nästa noll sömn då det var matning en gång i timmen och innan dess månader med 2-3 timmar mellan så har de två senast nätterna varit fantastiska, natt till igår åt han vid 23, vaknade vid två , jag buffade lite på rumpan så somnade han om utan mat. 
Vaknade 5 igen ock fick mat, 6 timmar utan mat 👏🏼

Natt till idag... han ville inte somna om igårkväll så han la sig med oss vid 12, fick mat, somnade - vaknade 5.30 =sömn och matfritt 5,5 timma, känner mig som en ny människa 😄

Kan nog bero på att jag gav upp amningen de flesta mål och ger även gröt/ersättning/ pure så han håller sig mättare, ammar bara någon gång på dagen och kvällen, kände att det inte är värt att amma när han inte blir riktigt mätt = gnällig, äter oftare = min energi tar slut. 

Idag har Ebbe blivit polare med hunden Zack  (från det ena till det andra)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: