friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-26
22:22:13

SPORTLOV!

Första dagen på sportlovet och Viggo vaknade utvilad och glad 🙏🏼 .
Började dagen med äggröra, rostat bröd & kaffe .

Sen måste man ju borsta tänderna, även de som bara har ett par små gaddar 😁

(null)

Bröderna lekte och självklart ska man ju ha lika kepsar 🤣

(null)

Handlade lite och hämtade upp en kompis till Julia innan vi drog på sportlovsaktivitet, Viggo ville prova luftpistolsskytte.

(null)

Sen blev det lek ute, iskallt 😬 tur jag har köpt mig en overall 😄👌🏼 det är mitt bästa köp på länge, Uh vad varmt och skönt det är . 

(null)

(null)

(null)

(null)


Vi har även hämtat ut vår första matkasse från Ica , vi beställde familjekassen 5 dagars, ska bli kul att göra olika och varierad mat, man gör ju mat som man är van hela tiden så det behövs lite ny inspiration , och det ska bli så gött att slippa fundera på vad man ska laga för mat varje dag . Det ska bli roligt att laga mat igen 👍🏼

Efter maten byggde jag och Julia lego och Micke hjälpte Viggo att sätta ihop bilbanan så det har varit en väldigt bra och mysig dag ❤️
Känner att man inte riktigt hunnit med de "stora" barnen sen Ebbe föddes 🙈 

(null)

(null)

(null)


Nu ska jag lägga mig och se på bonusfamiljen , det är roligt det och hög igenkänningsfaktor på endel saker 😆
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: