friidaasofiiaa.blogg.se

2018-02-18
20:45:23

Tjejträff

Igår var jag på träff med några brudar som jag gick omvårdnadsprogrammet ihop med. 

Jag hade tänkt åkt dit en liten sväng bara då det var första gången jag lämnade Ebbe hemma . 

Men det var så roligt och vi skrattade och pratade och tiden rann iväg. Jag är ju lite anti spel person, så de andra började spela speak out, jag var att med till slut och tårarna sprutade av skratt så det var en väldigt lyckad kväll..

Jag körde hem en till Arvika så jag var hemma 2.30 inatt, det var längesedan det. Så tar det ju en stund att varva ner så vid 3.30-4 slumrade jag väll till för att sen vakna ett par timmar senare . 

Micke tog med sig Julia och Viggo till skogen på jakt så dom var borta hela dagen.
Mamma kom hit så vi åkte och hälsade på mormor en sväng. Alzheimers hoppas jag att resten av familjen och släkten slipper få, fy vad hemskt att bli sån. Inte vet vilka som är där och hon kan knappt prata eller se längre, lilla mormor ❤️
Det är hon fast verkligen inte hon ändå.

(null)

(null)

Mamma var även inom Ebbes faster och hämtade en hoppgunga och stol, stolen var lite tight åt varan lille knubbis 🙈😍 hoppgungan gillar han skarpt 👌🏼

(null)

(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: