friidaasofiiaa.blogg.se

2018-03-09
09:18:50

Bio och träning

I onsdags var det dags för sista delen av fifty shades,  Fifty Shades Freed.

Gillar filmerna,men första gången jag såg första filmen tänkte jag vilken jäkla psykopatfilm, men det är ju gött när det ordnar upp sig, jag gillar lyckliga slut 😉 tur man ger saker en andra chans ibland 😆

(null)

Så nu håller jag på att läsa klar fifty shades darker för att sen läsa sista delen. Först boken läste jag innan filmen, det är aldrig bra att läsa en bok innan man ser filmen om det finns båda för det är så mycket mer detaljer i en bok så man blir lite besviken på filmen då man tycker att dom missat så mycket som borde vara med. Därför har jag väntat med att läsa dom, har dock haft böckerna i några år. 

Igårkväll kom Marlene hit för vi fick för oss att börja springa igen, så i snö och mörker gav vi oss ut igårkväll. Temperaturen var perfekt och snön lyste upp, det var fantastiskt skönt , men det var tungt som tusan, har ju inte sprungit på över 1,5 år tror jag .

Men vi är mycket nöjda över att vi ens kom ut och att vi orkade så mycket som vi ändå gjorde.
Vi gick första kilometern och några steg då och då när jag var tvungen att andas lite , märks att man inte tränat på länge för jag tar väldigt korta andetag när jag blir sleten märkte jag så då blev det lite jobbigt. Men några djupandningar så orkade vi att igen, sprang iaf 3 km innan vi gick lite första gången (tror jag) 😅
(null)


Hittade ju kort sen Viggo var liten också , dom är rätt lika bröderna 
⬅️EBBE, VIGGO ➡️
(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: