friidaasofiiaa.blogg.se

2018-03-18
11:14:35

Familjedag

Igår var det familjedag på tjarne här i speke. 
Det var en hög med ungar och en hög med vuxna, solen värmde och vi grillade och hade det trevligt. Några barn åkte skridskor, många vuxna åkte skidor, nån pimplade och några gick spåret runt (på) tjarne och endel satt i solen och njöt. 

Jag är ju inte speciellt social av mig när det handlar om att träffa folk jag inte känner, blir nervös och vet inte vad jag ska säga och så, men jag kände att det är väll inte så konstigt att man inte lär känna folk heller när man inte går på sånna saker där man träffar grannar och folk som bor runtom så jag följde med ner, istället för att hitta på en ursäkt att stanna hemma. 
 
När det blev dags för Ebbe att sova så gick vi hem ,Ebbe fick mat och sen  satt vi ute i solen och drack kaffe , Viggo hade kompis och Julia var hos kompis. 
Jaktsäsongen är ju slut för denna gång så Micke bar ju hemma så det var ju trevligt att få umgås med honom lite också 😆😉. 

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: