friidaasofiiaa.blogg.se

2018-03-02
22:45:47

Härlig vecka

Sportlovsveckan har gått fort, vi var ju på luftpistolskytte så Viggo testade i måndags, men Julia blev sugen hon också så hon fick testa i onsdags hon .

Micke var hemma och var föräldraledig i onsdags så först var han och Viggo ute och plogade en väg i hundhägnet .
Vid lunch undrade Viggos kompis om han ville med till badhuset och eftersom Micke ändå var hemma så passade jag och Julia också på att åka och bada. 
Roligt att hitta på något med dom utan Ebbe också (och döva sitt dåliga samvete över att inte orkat hitta på saker🙈) .

Viggos kompis kom hit senare på dagen och sov över, killarna la sig på madrass och Julia i Viggos säng så kollade dom på sällskapsresan. Jag gick och la mig redan 21.30 så jag har ingen aning om när dom la sig, men dom sov när jag och Ebbe gick upp före 7 iaf 😉

Torsdag så åkte vi till Marlene så Julia och Alice fick sig en ridtur 😍
(null)

(null)

(null)

Viggo var inte nöjd och stannade i bilen medans vi gick, men jag och Ebbe fick vända för det var visst dags för mat. 

(null)


Jag har även försökt fylla i lite i Ebbes "mina första år" bok .
Hand och fotavtrycken blev som dom blev . 

(null)

(null)


Idag kom barnens morfar och hämtade Julia och Viggo så dom fick följa med till Enköping under helgen och hälsa på kusinerna❤️ 

Kusinen Vide fyllde 6 år igår ❤️
(null)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: